الحب حتى الموت
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الحب حتى الموت

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

كلام فى الحب من القلب للقلب معانا فى موضوعنا النهاردة موهبة جامدة جدا ادخل معانا وشوف

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
memo2
رومانسى جدا
رومانسى جدا
memo2

كلام فى الحب من القلب للقلب معانا فى موضوعنا النهاردة موهبة جامدة جدا ادخل معانا وشوف Empty
مُساهمةموضوع: كلام فى الحب من القلب للقلب معانا فى موضوعنا النهاردة موهبة جامدة جدا ادخل معانا وشوف   كلام فى الحب من القلب للقلب معانا فى موضوعنا النهاردة موهبة جامدة جدا ادخل معانا وشوف I_icon_minitimeالخميس سبتمبر 10, 2009 4:52 pm

انا مش فاهم

لية مش قادر اقرب منك ولا قادر انا ابعد عنك

كل ما عينك تيجى فى عينى دمعة بتنزل منى ومنك

لية مش فاهم انا كدة واهم

كل ما اقرب منك ادوب مش قادر على جرح قلوب

مش قادر فى هواكى اجرب ولا عارف امثل ايوب

لية مش فاهم انا كدة واهم

واسيبك واروح لبعيد ارجع الاقى الجرح يزيد

مش عارف اعمل اية تانى وهواكى على قلبى شديد

لية مش فاهم انا كدة واهم

كل ما افكر فيكى دقايق والاقى نفسى مدايق

ارجع اقولك تانى انسينى لية عكرتى مزاجى الرايق

لية مش فاهم انا كدة واهم

لو اقولك دايب فى عيونك ممكن بعد دقيقة اخونك

وانتى بسرعة تكلمى نفسك وساعتها اتسبب فى جنونك

لية مش فاهم انا كدة واهم

يلا بسرعة شوفيلك حل دا انا قلبى فى اشواقك مل

وحياتى من يوم ما عرفتك وزمانى بقى شكلة ممل

لية مش فاهم انا كدة واهم

كلام فى الحب من القلب للقلب معانا فى موضوعنا النهاردة موهبة جامدة جدا ادخل معانا وشوف Funphotobox101738pmbonp

لاننا متميزين
معايا مفاجات كتيرة قوى هتعجبكو
ومفاجاة النهاردة معايا ليكو شاعر جميل جدا ومؤلف عظيم ودى من اغانية اللى قريب جدا هنسمعها فى الاسواق باذن الله
الموهبة اللى معانا النهاردة الشاعر العظيم محمد عبد الله
واحنا فى منتدانا النهاردة وكل يوم وفى كل لحظة بنرحب بية وبموهبتة العظيمة دى
ودى بيانات عنة للى يحب يستعلم عن اى حاج

ومنى ليك يا محمد ردى على كلامك الجميل دة انتة بجد فنان وحساس وربنا يوفقك يا رب
كلام فى الحب من القلب للقلب معانا فى موضوعنا النهاردة موهبة جامدة جدا ادخل معانا وشوف Funphotobox101749wigzfe
Admin
مدير عام المنتدى
مدير عام المنتدى
Admin

كلام فى الحب من القلب للقلب معانا فى موضوعنا النهاردة موهبة جامدة جدا ادخل معانا وشوف Empty
مُساهمةموضوع: رد: كلام فى الحب من القلب للقلب معانا فى موضوعنا النهاردة موهبة جامدة جدا ادخل معانا وشوف   كلام فى الحب من القلب للقلب معانا فى موضوعنا النهاردة موهبة جامدة جدا ادخل معانا وشوف I_icon_minitimeالخميس سبتمبر 10, 2009 5:05 pm

بجد شاعر بجد انا لو مغنى كنت اشتريت منه كلام الاغنية دى دى جامدة اوى ربنا يوافقك وان شاء الله لك مستقبل كويس
https://dreems6.mam9.com
memo2
رومانسى جدا
رومانسى جدا
memo2

مُساهمةموضوع: رد: كلام فى الحب من القلب للقلب معانا فى موضوعنا النهاردة موهبة جامدة جدا ادخل معانا وشوف   كلام فى الحب من القلب للقلب معانا فى موضوعنا النهاردة موهبة جامدة جدا ادخل معانا وشوف I_icon_minitimeالخميس سبتمبر 10, 2009 5:09 pm

ميرسى ليك يا احمد على ردك الجميل وتعليقك الاجمل
وفعلا دة بجد شاعر وفنان والله انا سمعت منة حاجات كتير
وانا ليا الشرف انى اصحاب فنان زية
اجمل احساس فى الدنيا1

اجمل احساس فى الدنيا1

مُساهمةموضوع: رد: كلام فى الحب من القلب للقلب معانا فى موضوعنا النهاردة موهبة جامدة جدا ادخل معانا وشوف   كلام فى الحب من القلب للقلب معانا فى موضوعنا النهاردة موهبة جامدة جدا ادخل معانا وشوف I_icon_minitimeالخميس سبتمبر 10, 2009 5:15 pm

عيزين حجات اكتر علشان نستمتع بكلامك الجميل انتة بجد موهبة جامدة وربنا يوفقك ونسمع جميع اغانيك وتغرق السوق يارب
نظرة حزن

نظرة حزن

مُساهمةموضوع: رد: كلام فى الحب من القلب للقلب معانا فى موضوعنا النهاردة موهبة جامدة جدا ادخل معانا وشوف   كلام فى الحب من القلب للقلب معانا فى موضوعنا النهاردة موهبة جامدة جدا ادخل معانا وشوف I_icon_minitimeالإثنين سبتمبر 14, 2009 1:23 am

لية مش قادر اقرب منك ولا قادر انا ابعد عنك

كل ما عينك تيجى فى عينى دمعة بتنزل منى ومنك

لية مش فاهم انا كدة واهم
الرومانسية كلها

الرومانسية كلها

مُساهمةموضوع: رد: كلام فى الحب من القلب للقلب معانا فى موضوعنا النهاردة موهبة جامدة جدا ادخل معانا وشوف   كلام فى الحب من القلب للقلب معانا فى موضوعنا النهاردة موهبة جامدة جدا ادخل معانا وشوف I_icon_minitimeالجمعة أكتوبر 09, 2009 1:00 am

كلام فى الحب من القلب للقلب معانا فى موضوعنا النهاردة موهبة جامدة جدا ادخل معانا وشوف Wh79807117انت الحب اللى اتمنيته واللى عرفت الدنيا معاه
حلم حياتى اللى استنيته واللى معشتتش قبله حياة
قرب منى هتعرف انى بدوب فى غرامك وباموت فيك
قرب وانت لوحدك تعرف انى مليش احلام بعديك
اول حب عرفته نادانى خدنى ودوبنى فى لياليه
واللى لقيت فى عيونه مكانى واللى باعيش عشان ارضيه
لو بيدى اعيش من :
تانى هختار حبك وادوب فيه
الرومانسية كلها

الرومانسية كلها

مُساهمةموضوع: رد: كلام فى الحب من القلب للقلب معانا فى موضوعنا النهاردة موهبة جامدة جدا ادخل معانا وشوف   كلام فى الحب من القلب للقلب معانا فى موضوعنا النهاردة موهبة جامدة جدا ادخل معانا وشوف I_icon_minitimeالجمعة أكتوبر 09, 2009 1:06 am

كلام فى الحب من القلب للقلب معانا فى موضوعنا النهاردة موهبة جامدة جدا ادخل معانا وشوف 637ffcd830كلام فى الحب من القلب للقلب معانا فى موضوعنا النهاردة موهبة جامدة جدا ادخل معانا وشوف Thahmadانت الحب اللى اتمنيته واللى عرفت الدنيا معاه
حلم حياتى اللى استنيته واللى معشتتش قبله حياة
قرب منى هتعرف انى بدوب فى غرامك وباموت فيك
قرب وانت لوحدك تعرف انى مليش احلام بعديك
اول حب عرفته نادانى خدنى ودوبنى فى لياليه
واللى لقيت فى عيونه مكانى واللى باعيش عشان ارضيه
لو بيدى اعيش من :
تانى هختار حبك وادوب فيه
الرومانسية كلها

الرومانسية كلها

مُساهمةموضوع: رد: كلام فى الحب من القلب للقلب معانا فى موضوعنا النهاردة موهبة جامدة جدا ادخل معانا وشوف   كلام فى الحب من القلب للقلب معانا فى موضوعنا النهاردة موهبة جامدة جدا ادخل معانا وشوف I_icon_minitimeالجمعة أكتوبر 09, 2009 1:09 am

كلام فى الحب من القلب للقلب معانا فى موضوعنا النهاردة موهبة جامدة جدا ادخل معانا وشوف 11sxegjmk5im احبك
لا احد يراها سواك--لا احديحسها سواك
لا احد يبتسم عقبها سواك--لا احد يستحقها سواك
لا احد يسمعها سواك--لا احد يقولها سواي
اهمس بها
بحب ---بعشق-- بهيام--بغرام-- بجنون--
واصرخ بها
بحنين وشوق--لتلتقطها اذناك ويستقبلها قلبك--
احبك -- احبك--احبك

كلام فى الحب من القلب للقلب معانا فى موضوعنا النهاردة موهبة جامدة جدا ادخل معانا وشوف
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» الحب اخلاق قبل ان يكون مشاعر
» كلام فى الحب
» كلام فى الحب
» الحب والعذاب وجهان لعملة واحدة فاذا اردت الحب فعليك بالعذاب
» عذاب الحب