الحب حتى الموت
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الحب حتى الموت

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

كلام فى الحب

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
memo2
رومانسى جدا
رومانسى جدا
memo2

كلام فى الحب Empty
مُساهمةموضوع: كلام فى الحب   كلام فى الحب I_icon_minitimeالأربعاء أغسطس 12, 2009 8:23 am

اذا اردت الحياة فعليك باختيار الحب واذا اخترت الحب فعليك باختيار الحبيب واذا اردت الحبيب فعليك اللجؤ الينا منتديات دريم منتدانا معناة الحلم لان حياتنا كلها حلم الحلم اللى كلنا نفسنا فية الحلم باننا نلاقى الحب الصادق البرئ اللى الكل بيدور علية بس ازاى والكل مصمم انة ميكونش صادق مع اللى بيحبة معانا وبس فى منتديات دريم هنقدر نخلى كل اتنين بيحبو بعض يكونو مخلصين مع بعض ويحكو كل اللى فى قلوبهم لبعض لاننا متميزين فى موضعنا (كلام فى الحب)
lol!
ahmed spider

ahmed spider

كلام فى الحب Empty
مُساهمةموضوع: هاااااااااااااى   كلام فى الحب I_icon_minitimeالأربعاء أغسطس 12, 2009 8:50 am

بجد يا ميمو انتة طريقة كلامك نفسها ريحتنى لما قريت كلامك وانا بجد لو لقيت اى مشكلة او حصلتلى اى مشكلة مع حبيبتى اكيد هاجى ليك انتة لانك انتة بجد بتحس بينا وبتحس بكل اللى بيحبو لان انتة قلبك كبير بجد وميرسى قووووووووووووووووووووووووى وبجد انا حاسس ان احنا هنشوف منك مواضيع جامدة جدا وربنا يوفقك يارب
flower flower
barby2

barby2

كلام فى الحب Empty
مُساهمةموضوع: ميرسى   كلام فى الحب I_icon_minitimeالأربعاء أغسطس 12, 2009 5:15 pm

اولا انا بشكر ميمو اوى على كلامه المميز الرائع دة وهوة فعلا انسان حساس اوى ثانيا انا عاوزة اقول ان الحب دة شئ جميل اوى ونعمه من عند ربنا وكلمه حب نفسها كبيرة اوى ومش اى حد يفهمها ولا يحسها بس على اللى يحب حد لازم يخلص فى حبه ولا زم يكون صادق معاه ومقدر النعمه اللى ربنا اهدهاله وقبل كل دة لازم يكون فى ثقه مابينهم دة الاساس اللى يبنى التفاهم بين اى حبيبين ويارب حياتنا تبقى متيسرة للحبايب ويكرمهم يارب ولا يبعدهم عن بعض
memo2
رومانسى جدا
رومانسى جدا
memo2

كلام فى الحب Empty
مُساهمةموضوع: ميرسى   كلام فى الحب I_icon_minitimeالأربعاء أغسطس 12, 2009 5:22 pm

ميرسى قوى يا باربى على كلامك الجميل قوى دة وعلى فكرة يا جماعة اللى انتو مش تعرفوة ان باربى مش بس مشرفة القسم معايا لا انا بحب باربى قوى وبعترف قدام الكل انى بحبها ( بحبك قوى يا باربى) وبجد لاننا حبينا بعض بجد وحاسين بمعنى الحب الحقيقى هنقدر انشاء الله نحل كل مشاكل الناس اللى بتحب بعضيها
barby2

barby2

كلام فى الحب Empty
مُساهمةموضوع: ميرسى موووووووووت   كلام فى الحب I_icon_minitimeالأربعاء أغسطس 12, 2009 5:29 pm

ايه الكلام الجامد دة يامجنون بحبببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببك يامجننننننننننننننننننننننننننننون بحبك اوى اوى اوى ياميمو ربنا يخليك ليا يارب
Admin
مدير عام المنتدى
مدير عام المنتدى
Admin

كلام فى الحب Empty
مُساهمةموضوع: هااااااااااااى   كلام فى الحب I_icon_minitimeالأربعاء أغسطس 12, 2009 5:31 pm

شكرا ميمو على الحل دا انت الصراحة ميمو انسا حساسا للدرجة لا تتصور انت انسان عندك قلب كبير
مشكووووووووووووووووووووووووووووووووووور ميمو

عدل سابقا من قبل Admin في الأربعاء أغسطس 12, 2009 5:42 pm عدل 1 مرات
https://dreems6.mam9.com
memo2
رومانسى جدا
رومانسى جدا
memo2

كلام فى الحب Empty
مُساهمةموضوع: هااااااااااااااااى   كلام فى الحب I_icon_minitimeالأربعاء أغسطس 12, 2009 5:38 pm

المدير عندة مشكلة وحلها طبعا معانا بس يا ترى هنعتبر دة اختبار ولا اية مش هتفرق
بص يا احمد الحب بيخليك اشجع انسان فى الدنيا خصوصا لو بتحبها بجد وكمان انتة من نظراتك للانسانة اللى بتحبها هيا هتحس بيك حاول تحسسها دة بنظراتك الاول حسسها انك مهتم بيها يا احمد وبعد ابقى اعترف ليها وطبعا بالطريقة الكويسة اللى متجرحش شعورها بية وهية اكيد لو انسانة بتقدر الحب ومشاعر اللى بيحبو اكيد هتقدر احساسك وشعورك
memo2
رومانسى جدا
رومانسى جدا
memo2

كلام فى الحب Empty
مُساهمةموضوع: باربى   كلام فى الحب I_icon_minitimeالأربعاء أغسطس 12, 2009 5:53 pm

انا بقى دلوقت اللى عندى مشكلة جامدة جدا يا جماعة وانا هطلب من مشرفة القسم باربى انها تحلها ليا انا بحب انسانة قوى والمشكلة انى دايما نفسى اعمل ليها حاجات كتير ومعظمها حاجات خيالية جدا وبجد مش عارف اعمل اية نفسى اعيشها فى مكان فوق القمر وسط النجوم نفسى اعيشها فى كوكب تانى وعالم تانى والمشكلة انى مش قادر اسبت لنفسى ان الخيال دة حلم ومش ينفع احققة بس انا رغم كدة بحاول انفذة اعمل اية يا باربى
barby2

barby2

كلام فى الحب Empty
مُساهمةموضوع: ميرسى   كلام فى الحب I_icon_minitimeالأربعاء أغسطس 12, 2009 5:55 pm

اتفرج كتير على عالم ديزنى ههههههههههههههههههههههههههههة
barby2

barby2

كلام فى الحب Empty
مُساهمةموضوع: ميرسى   كلام فى الحب I_icon_minitimeالأربعاء أغسطس 12, 2009 6:00 pm

بص ياميمو مش لازم تعيشها فى العالم دة ممكن انت بحبك ليها تحسسها انكم فى عالم تانى ومدام هيا بتحبك اوى حتحس معاك انها فى احلى حياه وبعدين انت اى حد يعرفك لازم يحس الاحساس الجميل دة
memo2
رومانسى جدا
رومانسى جدا
memo2

كلام فى الحب Empty
مُساهمةموضوع: بحببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببك   كلام فى الحب I_icon_minitimeالأربعاء أغسطس 12, 2009 6:07 pm

كلامك دة انا مقدرش ارد علية غير بكلمة واحدة بس
( انا بحبك قوى يا اجمل وارق باربى فى الدنيا كلها )
والله العظيم بحبك قوى
memo2
رومانسى جدا
رومانسى جدا
memo2

كلام فى الحب Empty
مُساهمةموضوع: رد: كلام فى الحب   كلام فى الحب I_icon_minitimeالأربعاء أغسطس 12, 2009 6:15 pm

ميرسى على الحركة البايخة دى يا كومندا وخلاص انتة كدة خرجت من المنتدى
Admin
مدير عام المنتدى
مدير عام المنتدى
Admin

كلام فى الحب Empty
مُساهمةموضوع: اية دا   كلام فى الحب I_icon_minitimeالأربعاء أغسطس 12, 2009 6:22 pm

مش ينفع الكلام دا وانا لغيت عضويته يا ميمو
Admin
مدير عام المنتدى
مدير عام المنتدى
Admin

كلام فى الحب Empty
مُساهمةموضوع: رد: كلام فى الحب   كلام فى الحب I_icon_minitimeالأربعاء أغسطس 12, 2009 6:29 pm

مش تزعل اكيد هنقابل ناس زى دى زبالة كدة بس مفيش مشكلة هو خلاص انا لغيت عضويته
barby2

barby2

كلام فى الحب Empty
مُساهمةموضوع: ميرسى   كلام فى الحب I_icon_minitimeالأربعاء أغسطس 12, 2009 6:33 pm

معلش ياميمو دة انسان زباله ومش محترم ومهذا روق ومتزعلش نفسك انت روق كدة عشان خاطر باربى اوكى
memo2
رومانسى جدا
رومانسى جدا
memo2

كلام فى الحب Empty
مُساهمةموضوع: رسالة شكر   كلام فى الحب I_icon_minitimeالأربعاء أغسطس 12, 2009 6:37 pm

ميرسى قوى يا احمد على زوقك واهتمامك باللى حصل دة
وميرسى قوى يا باربى على زوقك ورقتك وبجد انا بحبكو قوى وبحبك قوى يا باربى
????
زائر

كلام فى الحب Empty
مُساهمةموضوع: رد: كلام فى الحب   كلام فى الحب I_icon_minitimeالخميس أغسطس 13, 2009 2:41 pm

??? ??????? ?? ?? ????
??? ?????????? ??
??? ???? ???? ????? ???????? ???? ????
??????? ???? ????? ?? ????
???? ????
mohamed@kaka

كلام فى الحب
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» كلام فى الحب
» كلام فى الحب من القلب للقلب معانا فى موضوعنا النهاردة موهبة جامدة جدا ادخل معانا وشوف
» الحب والعذاب وجهان لعملة واحدة فاذا اردت الحب فعليك بالعذاب
» الحب اخلاق قبل ان يكون مشاعر
» عذاب الحب